Sådan når du din kvindelige forbruger. 3 hurtige til Marian Damm Jensen

Den 25. april får vi besøg af Maria Damm Jensen til Ladies:Meet – Sådan når du din kvindelige forbruger, som er Client Service Director hos MARVELOUS, et prisvindende nordisk bureau, der har specialiseret sig i digital markedsføring. Vi ser frem til at høre Maria fortætte noget om, hvordan man kan lære at forstå sine kunder. Inden da kan I få en lille sneakpeak af, hvad Maria vil tale om til Ladies:Meet i København.

Hvorfor er kvinder og markedsføring så interessant – så interessant, at man skal dukke op den 25?

Kvinder er nøglen til vækst og øget indtjening; men mange går glip af potentialet fordi de ikke forstår reglerne for effektiv kommunikation til kvinden (kønnene). Mød op d. 25., hvis du vil få værktøjet til at forstå hende – og dermed øge din indtjening. (Kvinden står for ca. 74% af husstandens indkøb og alligevel betragtes hun af mange annoncører som et niche-segment. Og de annoncører, der rent faktisk ved, hun er primær målgruppe, kommunikerer på de forkerte præmisser, uden at vide det.)

Hvad er den sjoveste eller mest overraskende finding I er kommet frem til i jeres undersøgelser

Hvis man rammer kvinden får man manden med – men det omvendte er ikke tilfældet.

Hvad er sjovest ved det job, du har?

Sådan nogle arrangementer som jeres. Mit møde med mange forskellige mennesker, brands og problemstillinger. Ikke én dag er den samme.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *